Obchody Dnia Tolerancji |
![]() |
![]() |
Wpisał: Bożena Jaskulska | |
07.12.2007. | |
16 listopada na całym świecie jest DNIEM TOLERANCJI.
Przygotowania do obchodów Dnia Tolerancji w ZSZ im. Jana Ruszkowskie trwaÅ‚y dÅ‚ugo. Wreszcie nadszedÅ‚ tem moment, 30 listopada 2007 r.Warto byÅ‚o czekać, gdyż rozmach uroczystoÅ›ci zaskoczyÅ‚ pozytywnie wszystkih obecnych. Uroczystość rozpoczęła siÄ™ o 11.45 na hali szkolnej. Brali w niej udziaÅ‚ uczniowie i nauczyciele.HasÅ‚em przewodnim byÅ‚o stwierdzenie:"Tolerancja nisyczy bariery, łączy ludzi".Choć na zewnÄ…trz temperaturawynosiÅ‚a okoÅ‚o 0 stopni C to atmosfera byÅ‚a bardzo gorÄ…ca, gdyż caÅ‚a uroczystość zostaÅ‚a bardzo dobrze wykonana.Organizatorzy przygotowali piekny wiersz, rzetelny wykÅ‚ad oraz bardzo interesujÄ…cÄ… prezentacjÄ™ komputerowÄ….Obchom Dnia Tolerancji towarzyszyÅ‚y także wystÄ™py szkolnej grupy tanecznej i zespoÅ‚u muzycznego. Na szczególne uznanie asÅ‚użyli czÅ‚onkowie koÅ‚a teatralnego, ktorzy perfekcyjnie wykonali satyrycznÄ… wersjÄ™ bajki pt."Kopciuszek". Akcja "Kopciuszka"osadzona zostaÅ‚a w realiach wspóÅ‚czesnego Å›wiata i zawieraÅ‚a elementy komediowe, które rozbawiÅ‚y każdego.Prezentacja poruszaÅ‚a wiele tematów zwiÄ…zanych z tolerancjÄ…, m.in.: rozwój tolerancji na przeÅ‚omie wieków, tolerancja religijna, wolność sÅ‚owa, zasady tolerancji, mÅ‚odzież, a tolerancja,zero tolerancji dla przemocy w szkole, a także wiele innych.Czasem pojawily siÄ™ drobne błędy techniczne, ale udaÅ‚o siÄ™ z nich dzielnie wybrnąć i kontynuować apel. Wielkie podziÄ™kowania należy skÅ‚adać uczniom i oczywiÅ›cie nauczycielom oraz pracownikom, którzy wykazali sie wielkÄ… inwencjÄ… aby przygotować tÄ™ uroczustość. To dziÄ™ki ich poÅ›wiÄ™ceniu, ciÄ™zkiej pracy, pomocy i zaangażowaniu obchody Dnia Tolerancji zostaÅ‚y przygotowane z tak wielkim rozmachem. Uczniowie mogÄ… być dumni z tego, że uczÄ™szczajÄ… do tej wÅ‚aÅ›nie szkoÅ‚y, a grono pedagogiczne oraz reszta pracowników, że mogÄ… w tej szkole pracować Tomasz BrzeziÅ„ski, uczeÅ„ kl. I ZI |
|
Zmieniony ( 07.12.2007. ) |
« poprzedni artykuÅ‚ | nastÄ™pny artykuÅ‚ » |
---|